Umění v reklamě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Umění v reklamě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Umění v reklamě
Autor: Kaňovský, Robert
Vedoucí: Göttlichová, Marcela
Abstrakt: Práce se zabývá využitím umění v reklamě se zaměřením na výtvarné umění aplikované reklamními tvůrci při tvorbě reklamního sdělení. Hlavním cílem bakalářské práce je zjiš-tění úrovně percepce uměleckého díla užitého v reklamním sdělení ze strany příjemců odlišně profesně i zájmově orientovaných v kontinuitě s genderovou i generační rozdíl-ností. V teoretické části je definován pojem umění s historickým exkurzem a definovány základní funkce umění. V oblasti reklamy je pokryta definice reklamy, shrnuta historie reklamy od počátku po současnost a jsou definovány základní cíle a funkce reklamy. Praktická část zahrnuje kvalitativní výzkum realizovaný formou polostrukturovaných rozhovorů u konkrétně zvolených participantů, jehož výsledky mohou představovat pří-nos pracovníkům v oblasti propagace směřující k daným cílovým skupinám.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49415
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 56722


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kaňovský_2020_dp.pdf 2.792Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kaňovský_2020_op.doc 153.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kaňovský_2020_vp.doc 152.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet