Influencer marketing a jeho využití ve společnosti Nakladatelství Svojtka & Co

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Influencer marketing a jeho využití ve společnosti Nakladatelství Svojtka & Co

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Influencer marketing a jeho využití ve společnosti Nakladatelství Svojtka & Co
Autor: Knížáková, Kateřina
Vedoucí: Banyar, Milan
Abstrakt: Ve své bakalářské práci jsem se zaměřila na aktuální téma marketingové komunikace, spolupráce značky s influencerem v prostoru Instagramu. Práce měla za cíl zjistit, zda využití tohoto nástroje marketingové komunikace je v dané společnosti nastaveno, tak aby efektivní a plnilo cíle stanovené společností. Odpověď na hlavní výzkumnou otázku byla získána pomocí analýzy nestrukturovaných rozhovorů se zástupci značky a konkrétního influencera. Výzkum byl doplněn dotazníkovým šetřením u cílového publika. Jednalo se o společnost, která s influencery pracuje samostatně. Ukázalo se, že se společnost soustředí zejména na primární cíl, a to zvýšení prodeje.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49416
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 56723


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
knížáková_2020_dp.pdf 5.372Mb PDF Zobrazit/otevřít None
knížáková_2020_op.pdf 160.1Kb PDF Zobrazit/otevřít None
knížáková_2020_vp.pdf 579.4Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet