Spokojenost zákazníků s direct e-mailingem firmy AUTOCONT

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Spokojenost zákazníků s direct e-mailingem firmy AUTOCONT

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Spokojenost zákazníků s direct e-mailingem firmy AUTOCONT
Autor: Kučera, Zdeněk
Vedoucí: Káčerková, Eliška
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá spokojeností zákazníků firmy AUTOCONT s pravidelným newsletterem s názvem OpenspACe, který informuje o novinkách ze světa IT i AUTOCONTu. Mým cílem je zjistit, jak jsou zákazníci spokojeni s tímto mailingem, zdali je prostor pro zlepšení newsletteru, aby se zvýšila jeho čtenost a efektivita, jestli je správně zvolená cílová skupina adresátů a která témata jsou pro zákazníky zajímavá, aby je obsah motivoval k nákupu nebo k myšlence o např. zlepšení procesů a technologií ve firmě a následně otevření těchto témat s obchodníky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49418
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 56725


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kučera_2020_dp.pdf 4.261Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kučera_2020_op.doc 153Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kučera_2020_vp.doc 152.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet