Reklama a generace Z

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Reklama a generace Z

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Reklama a generace Z
Autor: Majerová, Pavla
Vedoucí: Göttlichová, Marcela
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je zkoumání evoluce vztahu jednotlivců k reklamě. Konkrétně vztahů a postojů zástupců generace Z. Teoretická část je věnována popisu jednotlivých způsobů a cest, kterými je dnes možné dostat reklamní sdělení k jeho příjemci. Zabývá se časem, který s jednotlivými médii trávíme a závislostí tohoto jevu na výši mediálních investic, které každoročně do masmédií plynou. Teoretická část se dále věnuje definici cílového segmentu publika od jednotlivých úzce profilovaných person až po širší pojetí v rámci celých generací, včetně jejich zařazení do časového rámce a stručné charakteristiky. Praktická část práce se skrze individuální polostrukturované rozhovory se zástupci generace Z snaží najít společné znaky v tématech vývoje postojů participantů k reklamě jako takové a vykresluje vlastnosti, které by podle nich úspěšná reklama měla vykazovat. S jakými médii tráví mladí lidé ze zmíněné generace čas a jaký obsah jejich prostřednictvím konzumují. Je možné generaci Z oslovit prostřednictvím tradičních médií a klasických forem marketingu?
URI: http://hdl.handle.net/10563/49423
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 56731


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
majerová_2020_dp.zip 4.529Mb application/zip Zobrazit/otevřít None
majerová_2020_op.pdf 153.8Kb PDF Zobrazit/otevřít None
majerová_2020_vp.doc 154Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet