Měření kvality služeb v restauracích pomocí Mystery shoppingu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Měření kvality služeb v restauracích pomocí Mystery shoppingu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Měření kvality služeb v restauracích pomocí Mystery shoppingu
Autor: Ondruch, Lukáš
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Bakalářská práce se zaměřuje na kvalitativní metodu marketingového výzkumu Mystery shopping. Práce vysvětluje proces marketingového výzkumu a informuje o Mystery shoppingu, jeho historii a zásadách. V praktické části vyhodnocuje výsledky Mystery shoppingu prováděného ve vybraných restauračních zařízeních.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49426
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 56737


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
ondruch_2020_dp.pdf 4.312Mb PDF Zobrazit/otevřít None
ondruch_2020_op.doc 153Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
ondruch_2020_vp.doc 152.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet