Marketingová komunikace designových rakví (funerální design)

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace designových rakví (funerální design)

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace designových rakví (funerální design)
Autor: Pášová, Petra
Vedoucí: Gartnerová, Eva
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací designových rakví, funerálním designem. Cílem práce je analyzovat, jaké jsou efektivní nástroje marketingové komunikace v oblasti funerálního designu a jak funguje spotřebitelské chování. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vymezí pojmy jako nekromarketing, zabývat se ale bude i zákonem o regulaci reklamy, pohřbíváním, kremací, rakvemi a designovými rakvemi. Praktická část bakalářské práce bude zaměřena na spotřebitele. Cílem je zjištění povědomí spotřebitelů, zda o značce ví, jak se jim líbí, v jaké situaci by se pro designovou rakev rozhodli. Účelem šetření bude také to, v jaké situaci se rozhodují pro nákup a co je v rozhodování ovlivňuje. Současně půjde o rozšíření povědomí o značce. Analýza bude po vyhodnocení předána designérovi, data mu mohou pomoci v dalším směřování marketingu a obchodních strategiích.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49429
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 56740


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
pášová_2020_dp.pdf 2.040Mb PDF Zobrazit/otevřít None
pášová_2020_op.doc 150.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
pášová_2020_vp.pdf 380.1Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet