Design loga a jeho vliv na marketingovou komunikaci města

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Design loga a jeho vliv na marketingovou komunikaci města

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Design loga a jeho vliv na marketingovou komunikaci města
Autor: Veselková, Renata
Vedoucí: Banyar, Milan
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá problematikou designu loga a jeho vlivu na marketingovou komunikaci města. Teoretická část práce se věnuje specifikům marketingové komunikace města v kontextu jeho marketingového mixu, funkci a významu loga v marketingové komunikaci, designu loga, jeho tvorbě a výzkumu. V praktické části je nejprve provedena komparativní analýza marketingové komunikace tří vybraných českých měst ve vazbě na rozsah a způsoby používání loga města v praxi. Dále jsou realizovány individuální polostrukturované rozhovory, zaměřené na percepci designu těchto log veřejností, doplněné o dotazníkové šetření, orientované na širší veřejnost. Cílem práce je porovnání rozsahu a způsobu používání loga v praxi ve vybraných českých městech s návazností na porovnání percepce těchto log veřejností z hlediska estetiky a funkčnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49435
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 56746


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
veselková_2020_dp.pdf 8.318Mb PDF Zobrazit/otevřít None
veselková_2020_op.doc 152.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
veselková_2020_vp.pdf 543.8Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet