Telefonní akvizice B2B zákazníků

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Telefonní akvizice B2B zákazníků

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Telefonní akvizice B2B zákazníků
Autor: Ligocká, Marie
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Bakalářská práce se věnuje tématu telefonní akvizice B2B zákazníků firmy Maleda s.r.o. Cílem práce je uvést analýzu úspěšnosti telefonní akvizice a navrhnout doporučení k marketingové kampani pro B2B zákazníky. Struktura práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá rešerší literatury v oblasti marketingu služeb, osobního prodeje a specifikami komunikace na e-shopu. V praktické části práce autorka představuje zkoumanou společnost, provádí vyhodnocení dotazníkového šetření k e-shopu. Dále hodnotí úspěšnost telefonní akvizice a provádí SWOT analýzu. Dle výsledků marke-tingového výzkumu navrhuje soubor doporučení k marketingové kampani pro B2B trh.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49452
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 56778


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
ligocká_2020_dp.zip 30.79Kb application/zip Zobrazit/otevřít None
ligocká_2020_op.doc 154Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
ligocká_2020_vp.doc 168Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet