Analýza marketingových nástrojů přímé zákaznické komunikace

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingových nástrojů přímé zákaznické komunikace

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingových nástrojů přímé zákaznické komunikace
Autor: Pořízek, Jan
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá metodami přímé zákaznické komunikace při využití specifických softwarů CCM (Customer communication management). Teoretická část se věnuje obecnému pojetí marketingu, specifikům marketingové komunikace, využití základní datové analýzy, způsobům komunikace pomocí alternativních digitálních kanálů, zákaznické interakci a zpětné vazbě, tak i obecnému představení dvou nástrojů přímé zákaznické komunikace. Praktická část práce rozebírá realizovaný projekt, na kterém jsou ilustrovány výhody a nevýhody využití specifického softwaru pro účely přímého marketingu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49454
Datum: 2020-01-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 56780


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
pořízek_2020_dp.pdf 2.535Mb PDF Zobrazit/otevřít None
pořízek_2020_op.docx 30.56Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
pořízek_2020_vp.docx 30.53Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet