Vzdělávací mobilní aplikace s gamifikačními prvky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vzdělávací mobilní aplikace s gamifikačními prvky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vzdělávací mobilní aplikace s gamifikačními prvky
Autor: Švidrnochová, Markéta
Vedoucí: Stránský, Bohuslav
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je navrhnout gamifikovanou vzdělávací aplikaci, která bude pomáhat lidem naučit se šít. V teoretické části jsem se věnovala tématům e-learning, gamifikace a jejich vzájemnému propojení. Zabývala jsem se motivací hráčů a studiemi ohledně využití herních mechanik ve výuce. Několik týdnů jsem zkoušela a analyzovala čtyři vzdělávací mobilní aplikace a zhodnotila jejich silné a slabé stránky. Provedla jsem uživatelský výzkum ve formě dotazníku, ve kterém mi více než 2800 respondentů svěřilo své zkušenosti a problémy s učením se šít. V praktické části jsem získané poznatky využila a navrhovala aplikaci od person a user flow přes wireframy a hledání vizuálu až po detailní klikatelný prototyp.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49467
Datum: 2019-12-02
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ateliér Digitální design
Studijní obor: Multimédia a design - Digitální design
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 56806


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
švidrnochová_2020_dp.pdf 39.26Mb PDF Zobrazit/otevřít None
švidrnochová_2020_op.doc 85Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
švidrnochová_2020_vp.pdf 120.5Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet