Vliv reklamy na vnímání dítěte mladšího školního věku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv reklamy na vnímání dítěte mladšího školního věku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv reklamy na vnímání dítěte mladšího školního věku
Autor: Jedličková, Kateřina
Vedoucí: Navrátilová, Svatava
Abstrakt: Bakalářská práce na téma "Vliv reklamy na vnímaní dětí mladšího školního věku " pojednává o tom, jak vnímá reklamu dítě mladšího školního věku. V teoretické části jsou poznatky z publikací zaměřených na děti mladšího školního věku, rodinné návyky, dopady výchovy a psychologické knihy včetně umění přesvědčovacích marketingových technik a specifikace daného spotřebitele. Následný výzkum je vyhodnocen a je poskytnuta rada pro další možné řešení této problematiky, především co se týče použití výzkumných metod s dětmi mladšího školního věku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49475
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 56818


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
jedličková_2020_dp.pdf 1.165Mb PDF Zobrazit/otevřít None
jedličková_2020_op.doc 153Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
jedličková_2020_vp.doc 153Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet