"Marketingová strategie pro multibrandovou firmu VALLECO, spol. s r. o., Vsetín"
Show full item record
No preview available
Title:
|
"Marketingová strategie pro multibrandovou firmu VALLECO, spol. s r. o., Vsetín" |
Author: |
Gregarová, Helga
|
Advisor: |
Soukalová, Radomila
|
Abstract:
|
Cílem této diplomové práce je detailní analýza marketingové aktivity v rámci marketingového mixu. Analýza je se zpracována v podmínkách konkrétního případu multibrandové společnosti VALLECO, spol. s r. o. V projektové části je navržena základní strategie řízení jednotlivých distribuovaných značek v návaznosti na zjištěné zákaznické skupiny, včetně časových horizontů a možných rizik pro její realizaci. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/494
|
Date:
|
2006-05-12 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
2757
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account