Designing Online and Offline Marketing Strategies for the Stolen Money Band

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Designing Online and Offline Marketing Strategies for the Stolen Money Band

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Designing Online and Offline Marketing Strategies for the Stolen Money Band
Autor: Mičaň, Andrej
Vedoucí: Kwarteng, Michael Adu
Abstrakt: Diplomová práca sa zaoberá navrhnutím online a offline marketingovej stratégie pre hudobnú skupinu Stolen Money. V teoretickej časti práca popisuje položky marketingového mixu, venuje sa jednotlivým druhom online a offline marketingových platforiem a definuje oblasti chovania spotrebiteľov. V praktickej časti je pozornosť venovaná samotnému projektu hudobnej skupiny a výsledkom analýz rozboru dotazníkového výskumu, ktorého hlavným výstupom bolo určenie následných marketingových komunikácií. Dokument obsahuje analýzu konkurencie a návrhy realizovateľnosti pre projekt hudobnej skupiny.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49513
Datum: 2020-07-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 56875


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
mičaň_2020_dp.pdf 5.912Mb PDF Zobrazit/otevřít None
mičaň_2020_op.docx 31.60Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
mičaň_2020_vp.docx 23.82Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet