Průzkum trhu zaměřený na efektivnost marketingové komunikace společnosti Havlík Opal s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Průzkum trhu zaměřený na efektivnost marketingové komunikace společnosti Havlík Opal s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Průzkum trhu zaměřený na efektivnost marketingové komunikace společnosti Havlík Opal s.r.o.
Autor: Marková, Kamila
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Téma mé bakalářské práce bylo "Průzkum trhu zaměřený na znalost výrobků a efektivnost marketingové komunikace společnosti Havlík Opal s.r.o." Cílem této práce bylo provést pomocí dotazníku analýzu stávajících komunikačních aktivit a vypracovat doporučení pro zvýšení znalosti výrobků a efektivnost marketingové komunikace. V teoretické části jsem teoretická východiska zabývající se problematikou marketingové komunikace a výrobkem samotným. Čerpala jsem z monografií, periodik, odborné literatury, internetu a interních informací firmy. Cílem analytické části mé bakalářské práce bylo na základě vyhodnocení dotazníků navrhnout marketingovou strategii a provést nákladovou a rizikovou analýzu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/495
Datum: 2006-05-19
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.05.2008
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 1095


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
marková_2006_bp.pdfZablokované 3.091Mb PDF
marková_2006_vp.doc 40Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
marková_2006_op.doc 54.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet