Uplatnění portfolia žáka učitelem v hodinách prvouky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Uplatnění portfolia žáka učitelem v hodinách prvouky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Uplatnění portfolia žáka učitelem v hodinách prvouky
Autor: Hromadová, Adéla
Vedoucí: Wiegerová, Adriana
Abstrakt: V posledních letech prochází český vzdělávací systém řadou změn. Tyto změny lze také pozorovat v závislosti k přírodovědnému vzdělávání. Předkládaná diplomová práce je věnována hledání možností pro aplikování portfolia v předmětu prvouka. Autorka v teoretické části pojem portfolio charakterizuje i analyzuje z různých koncepčních hledisek. Ve výzkumné části se soustřeďuje na popsání reality ve školách, resp. v třídách a sleduje, jak se žákovské portfolio používá na hodinách prvouky, a jak s ním učitelé umí pracovat. Součástí diplomové práce je také prezentace výsledků výzkumu, který byl realizován prostřednictvím kvalitativního designu na základě obsahové analýzy deseti portfolií a pomocí rozhovorů s učitelkami, které portfolia při didaktických strategiích používají. K zajímavým zjištěním výzkumu patří, že portfolio je v praxi využíváno k poznání sebe sama a že může také obsahovat i slovní hodnocení. V závěru práce jsou překládány limity a diskuse výzkumu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49615
Datum: 2020-10-07
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 57140


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hromadová_2021_dp.pdf 2.664Mb PDF Zobrazit/otevřít None
hromadová_2021_op.docx 18.24Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
hromadová_2021_vp.docx 19.54Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet