Využití komiksů na hodinách přírodovědy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití komiksů na hodinách přírodovědy |
Autor: |
Špalková, Martina
|
Vedoucí: |
Wiegerová, Adriana
|
Abstrakt:
|
Předložená diplomová práce se zabývá didaktickým tématem. V centru pozornosti autorky je zjišťování, jak a jestli vůbec využívají komiksy učitelé na prvním stupni základní školy. Komiks patří mezi netradiční didaktické prostředky a jeho aplikování je možné na různých hodinách na prvním stupni ZŠ. Pozornost předkládané diplomové práce byla v tomto kontextu soustředěna na předmět přírodovědy. Cílem diplomové práce bylo odkrýt problematiku týkající se využívání komiksu jako inovativního didaktického prostředku v hodinách přírodovědy skrze názory a zkušenosti učitelů prvního stupně základní školy. Součásti diplomové práce je prezentace výsledků výzkumu, který byl prostřednictvím kvalitativního designu realizován na vzorku 20 participantů. K zajímavým zjištěním výzkumu patří to, že učitelé možnost využívání komiksu ve výuce oceňují, i když ho často nevyužívají. V závěru práce autorka předkládá limity výzkumu, výzkumné shrnutí, ale také v diskusi ukazuje na možnosti využívání komiksů v praxi primárního vzdělávání. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49623
|
Datum:
|
2020-10-07 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství pro 1. stupeň základní školy |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
57148
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet