Spolupráce mateřské školy a rodiny v rámci přípravy dítěte na vstup do základní školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Spolupráce mateřské školy a rodiny v rámci přípravy dítěte na vstup do základní školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Lorencová, Soňa
dc.contributor.author Ferkovičová, Kateřina
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:22Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:22Z
dc.date.issued 2020-10-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49665
dc.description.abstract Bakalářská práce představuje kvantitativní výzkum na základě dvou nestandardizovaných dotazníků. Cílem práce je zjistit pohled rodičů dětí s povinnou předškolní docházkou a učitelů MŠ na spolupráci mateřské školy a rodiny v rámci přípravy dítěte na vstup do základní školy. Teoretická část dokumentu seznamuje se základní terminologií - učitel, dítě, rodina, spolupráce a její formy, komunikace. Praktická část představuje porovnání získaných výsledků a jejich grafické znázornění, zodpovězení výzkumných otázek a doporučení pro praxi. Na základě výzkumu tato práce představuje možnosti změn v oblasti spolupráce mateřské školy a rodiny.
dc.format 63
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject kooperace cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject pedagogická diagnostika cs
dc.subject mateřská škola cs
dc.subject rodina cs
dc.subject cooperation en
dc.subject communication en
dc.subject pedagogical diagnostics en
dc.subject kindergarten en
dc.subject family en
dc.title Spolupráce mateřské školy a rodiny v rámci přípravy dítěte na vstup do základní školy
dc.title.alternative Cooperation of kindergarten and family in child preparation to enter primary school
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Majerčíková, Jana
dc.date.accepted 2021-06-11
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis introduces quantitative research based on two non-standardized questionnaires. The aim is to determinate the view of parents of children with compulsory pre-school attendance and kindergarten teachers on the cooperation of the kindergarten and the family in the preparation of the child for entry into primary school. The theoretical part deals with basic terminology - a teacher, a child, a family, cooperation and its forms, communication. The practical part presents comparation of gained results and their graphic representation. Furthermore, answering research questions and recommendations for practice. Based on the research, this work presents the possibilities of changes in the cooperation between kindergarten and family.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 57194
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2021-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
ferkovičová_2021_dp.pdf 1.985Mb PDF View/Open None
ferkovičová_2021_op.docx 19.32Kb Unknown View/Open None
ferkovičová_2021_vp.pdf 1.106Mb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account