Převládající osobnostní typy u učitelek v lesních mateřských školách

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Převládající osobnostní typy u učitelek v lesních mateřských školách

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Převládající osobnostní typy u učitelek v lesních mateřských školách
Autor: Pavlová, Lenka
Vedoucí: Jirásek, Ivo
Abstrakt: Tato bakalářské práce je zaměřena na učitelky v lesních mateřských školách. Jejím hlavním cílem je určit osobnostní typy a kognitivní styly těchto učitelek. Kvantitativně orientovaný výzkum, který byl v práci použit, byl realizován elektronickým dotazníkem. Konkrétně indikátorem osobnostních typů MBTI. Nejprve vznikla teoretická část, ve které je na základě odborné literatury definována osobnost a typologie MBTI. Dále také specifika lesních mateřských škol a osobnost učitele. V praktické části, která vznikla po výzkumném šetření, jsou shrnuty výsledky. Z těch vyplývá, že převažujícími kognitivními styly u učitelek v lesních mateřských školách jsou styl NF (intuitivní typ s převahou cítění), objevující se u 50 % respondentek a styl SF (smyslový typ s převahou cítění), objevující se u 39 % respondentek. Z osobnostních typů jsou nejzastoupenější typ ISFJ (26 % respondentek) a ENFP (18 % respondentek). Uvedené kognitivní styly i osobnostní typy patří mezi nejčastěji zastoupené ve školství.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49677
Datum: 2020-10-07
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 57210


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
pavlová_2021_dp.pdf 4.249Mb PDF Zobrazit/otevřít None
pavlová_2021_op.docx 18.11Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
pavlová_2021_vp.docx 19.65Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet