Gamifikace a nákupní záměr

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Gamifikace a nákupní záměr

Zobrazit celý záznam

Thumbnail
Název: Gamifikace a nákupní záměr
Autor: Haziri, Fortesa
ISBN: 978-80-7678-018-7
URI: http://hdl.handle.net/10563/49758
Datum: 2010-07-14
Vydavatel: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Počet stran: 47 132
Dostupnost: Bez omezení


Abstrakt:

Gamifikaci byla věnována značná pozornost výzkumných pracovníků a odborníků z praxe. Disciplíny, kde je gamifikace široce studována, jsou archeologie, vzdělávání, zdraví, politika a marketing. Pokud jde o definici, gamifikace se považuje za inovativní soubor aktivit, které mají motivovat a zapojit se zlepšováním procesů. V chování spotřebitele jsou herní prvky považovány za důležité, protože mozkový dopaminový systém je aktivován při hraní her, což je událost, která ovlivňuje proces dotazování. Očekává se, že zaměstnávání gamifikace v obchodním průmyslu pomůže maloobchodním společnostem vytvořit zábavný a příjemný nákupní zážitek tím, že se bude méně soustředit na cenu a agresivní reklamní kampaň. Sledováním post-pozitivistického paradigmatu a deduktivní metody byl výzkumný problém identifikován dostupnými teoretickými znalostmi, které vedly k návrhu výzkumu a formulaci výzkumných otázek a cílů. Tato studie si proto klade za cíl vyvinout komplexní model a poskytnout empirické důkazy týkající se nákupního záměru, když se u herních prvků uvažuje o motivaci a zapojení spotřebitele ve vybraných zemích západního Balkánu, v Albánii a v Kosovu. Při provádění této studie byly vzaty v úvahu dva rámce, MDA a TAM. Před zahájením primárního sběru dat byla zohledněna sekundární data. Sekundární data shromážděná od různých organizací, institucí a podniků pomohla zlepšit kvalitu výzkumu.

Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
haziri_2021_teze.pdf 1.932Mb PDF Zobrazit/otevřít
haziri_2021_dp.pdf 1023.Kb PDF Zobrazit/otevřít None
haziri_2021_op.pdf 251.2Kb PDF Zobrazit/otevřít None
haziri_2021_vp.pdf 2.511Mb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet