Projekt marketingového plánu firmy TIGRIS, spol. s r. o. za účelem jejího dalšího rozvoje

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingového plánu firmy TIGRIS, spol. s r. o. za účelem jejího dalšího rozvoje

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingového plánu firmy TIGRIS, spol. s r. o. za účelem jejího dalšího rozvoje
Autor: Hložková, Hana
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Cílem diplomové práce je zpracovat marketingový plán firmy TIGRIS, spol. s r. o. za účelem jejího dalšího rozvoje. V analytické části práce jsou vypracovány analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, zpracován a vyhodnocen dotazník, vypracován Porterův model pěti konkurenčních sil, BCG matice, SWOT analýza a marketingový mix. Informace získané z analytické části jsou využity pro vypracování projektu marketingového plánu. Plán je podroben nákladové, časové a rizikové analýze a zhodnocen z hlediska efektivity.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4978
Datum: 2008-05-05
Dostupnost: Práce bude přístupná bez omezení od 05.05.2038
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 8206


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hložková_2008_dp.pdfZablokované 1.475Mb PDF Zobrazit/otevřít
hložková_2008_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
hložková_2008_op.doc 44.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet