Komunikace na sociálních sítích společnosti Lázeňská káva, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikace na sociálních sítích společnosti Lázeňská káva, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikace na sociálních sítích společnosti Lázeňská káva, s.r.o.
Autor: Bednaříková, Aneta
Vedoucí: Kolářová, Vendula
Abstrakt: Bakalářská práce, která nese název "Komunikace na sociálních sítích společnosti Lázeňská káva, s. r. o." se zaměřuje na marketingovou komunikaci společnosti, s cílem navržení možností využití sociálních sítí vedoucích k růstu značky, rozvoje firmy a také zvýšení prodejů. Práce se skládá ze dvou částí, tedy části teoretické a části praktické. Část první, tedy teoretická, se zabývá internetovým marketingem a definicí důležitých pojmů s ním spojených. Tato část je zpracována na základě odborné literatury. Druhá, praktická část, obsahuje analýzu současné situace marketingové komunikace ve vybrané společnosti a návrhy, které by mohly v budoucnu vést ke zlepšení celkové marketingové komunikace. V praktické části je také zahrnuta jak PEST analýza, tedy analýza prostředí, tak Porterova analýza a SWOT-analýza.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49852
Datum: 2021-01-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 60046


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
bednaříková_2021_dp.pdf 1.425Mb PDF Zobrazit/otevřít None
bednaříková_2021_op.docx 25.77Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
bednaříková_2021_vp.pdf 529.0Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet