Strategie public relations ve společnosti Servis Climax a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Strategie public relations ve společnosti Servis Climax a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Strategie public relations ve společnosti Servis Climax a.s.
Autor: Jurečková, Petra
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá problematikou public relations, a to jak všeobecně, tak i prakticky, na příkladu společnosti Servis Climax a.s. Cílem práce je provést podrobnou analýzu public relations aktivit ve společnosti a na základě zjištěných skutečností posoudit současný stav a navrhnout změny, které by vedly k jejich zlepšení. Teoretická část je vypracována na základě dostupné literatury o public relations a vysvětluje základní principy public relations vztahů. V praktické části diplomové práce je podrobně analyzováno public relations ve společnosti, nástroje, které firma používá, a způsob komunikace mezi ní a vnitřní a vnější veřejností. Projektová část je zaměřena na plán public relations aktivit pro rok 2009. Součástí práce je i sonda, která je zaměřena na zaměstnance společnosti Servis Climax a.s.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4990
Datum: 2008-04-25
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2013
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 7548


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
jurečková_2008_dp.pdfZablokované 5.424Mb PDF
jurečková_2008_vp.doc 49.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
jurečková_2008_op.doc 71.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet