[NEOBHÁJENO] Inovace prodejní politiky ve vybrané firmě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Inovace prodejní politiky ve vybrané firmě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: [NEOBHÁJENO] Inovace prodejní politiky ve vybrané firmě
Autor: Tesaříková, Aneta
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Diplomová práce se zaměřuje na inovaci prodejní politiky ve vybrané firmě. Daná organizace se zabývá prodejem automobilů, včetně následných služeb či servisu automobilů. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část zahrnuje poznatky, které se týkají marketingu, marketingového mixu, distribuce, typologií inovací a analytických metod, které jsou čerpány z odborné literatury a souvisí s danou tématikou. V praktické části je charakteristika vybraného podniku, včetně její organizační struktury. Dále jsou použity analytické metody jako PEST analýza makroprostředí, Porterův model pěti konkurenčních sil a SWOT analýza vnitřního a vnějšího prostředí. V poslední části je zprostředkováno dotazníkové šetření, které se týká prodejní politiky vybrané firmy. Celý projekt je zakončen na návaznost dotazníkového šetření na návrh inovace prodejní politiky časovou, nákladovou a rizikovou analýzou.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49914
Datum: 2021-01-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: F 58646


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
tesaříková_2021_dp.pdf 1.650Mb PDF Zobrazit/otevřít None
tesaříková_2021_op.docx 24.58Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
tesaříková_2021_vp.pdf 212.4Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet