Vnímání hudby v televizní reklamě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vnímání hudby v televizní reklamě

Zobrazit celý záznam

Thumbnail
Název: Vnímání hudby v televizní reklamě
Autor: Bačuvčík, Radim
ISBN: 978-80-7678-057-6
DOI: https://doi.org/10.7441/978-80-7678-057-6
URI: http://hdl.handle.net/10563/50143
Datum: 2021-12-17
Vydavatel: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Počet stran: 226
Dostupnost: Bez omezení


Abstrakt:

Ve většině míst je hudba jen pozadím. Vypadá to, že tvůrci reklamy obvykle vnímají situaci tak, že hudba prostě v reklamách musí být, bez ohledu na to, zda má nějaký vztah k ostatním složkám spotů, či nikoli. Na druhou stranu existuje mnoho příkladů záměrného zapojení hudby do konstrukce spotů, včetně případů, kdy je celý spot evidentně postaven především na použité hudbě. Monografie „Vnímání hudby v televizní reklamě“ ukazuje, jak tvůrci komerční hudby v současné době pracují s konkrétními prvky hudebního designu, jako je tempo, rytmus, tonalita, hudební typy, žánry, nástroje nebo texty, aby přenesli nebo zvýraznili reklamní sdělení. V každé kapitole monografie bylo ukázáno, jak tyto hudební a nehudební parametry fungují a jak jsou vztahy mezi nimi statisticky významné.

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
Bacuvcik_Vniman ... televizni_reklame_2021.pdf 6.531Mb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet