Projekt zvyšování spokojenosti zákazníků firmy Colorlak, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zvyšování spokojenosti zákazníků firmy Colorlak, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zvyšování spokojenosti zákazníků firmy Colorlak, a.s.
Autor: Ingr, Marek
Vedoucí: Dobeš, Kamil
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků, která je důležitým faktorem úspěchu firem. V teoretické části práce jsou popsána teoretická východiska, ve kterých je zdůrazněn význam spokojenosti zákazníka a jeho úloha v dnešní době. V praktické části práce jsou popsány výsledky marketingového výzkumu, který byl proveden v letech 2006 a 2007 a zjišťoval spokojenost maloobchodních zákazníků s firmou Colorlak, a.s. Stěžejní částí diplomové práce je projekt na zvyšování spokojenosti maloobchodních zákazníků. Součástí práce jsou také doporučení, která by mohla pomoci při řešení existujících problémů společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5031
Datum: 2008-05-05
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2038
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 8212


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
ingr_2008_dp.pdfZablokované 696.5Kb PDF Zobrazit/otevřít
ingr_2008_vp.doc 53Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
ingr_2008_op.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet