Analýza marketingového mixu vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového mixu vybrané společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového mixu vybrané společnosti
Autor: Fiala, Tomáš
Vedoucí: Fafílek, Michael
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je vyhodnotit současný stav využití marketingového mixu ve vybrané společnosti, poukázat na případné nedostatky a následně navrhnout možná zlepšení, která by podniku pomohla překonat konkurenci a upevnila jeho pozici na trhu. Celá práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se skládá z literární rešerše, která je zaměřena na řešenou problematiku, zejména na marketing, nástroje marketingového mixu a analytické metody. V praktické části je za pomocí pozorování, situačních analýz a dotazníkového šetření popsaná aktuální situace marketingového mixu vybrané společnosti. V závěru jsou na základě zjištěných skutečností vybranému podniku navrhnuta možná zlepšení a doporučení ke zdokonalení marketingového mixu podniku vedoucí k dosažení vytyčených cílů organizace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50323
Datum: 2022-02-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
fiala_2022_dp.pdf 2.120Mb PDF Zobrazit/otevřít None
fiala_2022_op.docx 48.73Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
fiala_2022_vp.docx 49.47Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet