Komunikační strategie rozšíření portfolia firmy XY
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Komunikační strategie rozšíření portfolia firmy XY |
| Autor: |
Kafková, Lenka
|
| Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá tématem komunikační strategie v kontextu rozšiřování produktového portfolia společnosti. První část uvádí teoretická východiska a modely, které jsou podstatné pro tvorbu marketingové a komunikační strategie. Praktická část práce představuje prostřednictvím situační analýzy vybranou firmu a její specifika pro rozvoj portfolia. Navazující výzkum trhu mapuje zákaznické preference v procesu nákupního rozhodování. Poslední, projektová část práce aplikuje poznatky získané v předchozích částech a přináší návrh marketingového mixu a navazující komunikační strategie pro uvedení nového segmentu portfolia vybrané společnosti na trh. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/50336
|
|
Datum:
|
2022-01-31 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
62214
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet