Analýza spokojenosti zákazníků společnosti RYO s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků společnosti RYO s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza spokojenosti zákazníků společnosti RYO s.r.o.
Autor: Repaský, Martin
Vedoucí: Dobeš, Kamil
Abstrakt: Cílem bakalářské práce bylo zjistit spokojenost zákazníků prostřednictvím dotazníkového šetření. Bakalářská práce je rozdělená na dvě části, teoretickou a praktickou část. V teoretické části byly zpracované teoretické poznatky z marketingové oblasti spokojenosti zákazníků. Zdro-je, které byly použity při zpracování této práce, byly odborná literatura, zabývající se spo-kojeností zákazníků, procesem marketingového výzkumu, interpretací a prezentací výsled-ků. V praktické části byly zpracované a vyhodnocené údaje získané dotazníkovým šetřením a konkrétně byl rozebrán každý faktor a subfaktor spokojenosti uvedený v dotazníku. Fakto-ry byly celkem 4, které se dál členily na 15 subfaktorů. V závěru každého bodu bylo firmě navrhnuté doporučení, které by vedlo ke zvýšení spokojenosti jejich zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5033
Datum: 2008-05-23
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav ekonomie
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 9829


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
repaský_2008_bp.pdf 1.875Mb PDF Zobrazit/otevřít
repaský_2008_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
repaský_2008_op.doc 43Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet