Analýza narativních schopností dětí předškolního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza narativních schopností dětí předškolního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Hana
dc.contributor.author Ondrová, Eliška
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:22:56Z
dc.date.available 2022-07-15T09:22:56Z
dc.date.issued 2021-10-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50390
dc.description.abstract Předložená diplomová práce se zabývá tématem analýzy narativních schopností dětí předškolního věku. Hlavním cílem diplomové práce je seznámit čtenáře s tématem narativních schopností a jejich analýzou u dětí předškolního věku. Teoretická část se zaměřuje na sumarizaci teoretických východisek konceptu narativních schopností, přičemž je pozornost věnována způsobům rozvoje narativních schopností. Empirická část prezentuje výzkumné šetření, které bylo realizováno prostřednictvím analýzy dětských narací a dotaníku škálového typu pro učitele. V závěru práce jsou analyzovány a interpretovány výsledky výzkumu. Z výsledků vyplývá, že narativní schopnosti dětí předškolního věku jsou založeny na zkušenostech s vyprávěním.
dc.format 80 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject narativní schopnosti cs
dc.subject narace cs
dc.subject story telling cs
dc.subject vyprávění cs
dc.subject narrative skills en
dc.subject narration en
dc.subject story telling en
dc.title Analýza narativních schopností dětí předškolního věku
dc.title.alternative Analysis of Narrative Abilities of Preschool Children
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Petrová, Zuzana
dc.date.accepted 2022-05-26
dc.description.abstract-translated Presented thesis analysis narrative abilities of preschool children. This thesis aims to acquaint readers with the topic of narrative abilities and their examination in preschool children. The theoretical part focuses on summarizing the theoretical basis of the concept of narrative skills, extra attention is paid to ways of developing narrative skills. The empirical part presents a research survey, which was carried out through the evaluation of children's narratives as well as a scale-type questionnaire for teachers. At the end of the work, the research results are sorted and interpreted. The results show that the narrative abilities of preschool children are based on storytelling experience.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Pedagogika předškolního věku cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 60168
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2022-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
ondrová_2022_dp.pdf 3.021Mb PDF View/Open None
ondrová_2022_op.pdf 356.4Kb PDF View/Open None
ondrová_2022_vp.pdf 528.0Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account