Projekt marketingové komunikace vybraného fotbalového klubu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace vybraného fotbalového klubu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace vybraného fotbalového klubu
Autor: Mládková, Pavla
Vedoucí: Barešová, Petra
Abstrakt: Tato diplomová práce je zaměřená na marketingovou komunikaci vybraného fotbalového klubu. Diplomová práce je složena z teoretické a praktické části, přičemž druhá zmíněná je dále členěna na analytickou a projektovou část. Teoretická část obsahuje poznatky získané pomocí literární rešerše. Cílem analytické části bylo zanalyzovat současný stav marketingové komunikace daného fotbalového klubu pomocí vybraných marketingových analýz. Součástí analytické části je také kvantitativní výzkum ve formě dotazníkového šetření. Výsledky získané z provedených analýz a marketingového výzkumu byly poté využity jako podklady pro projekt marketingové komunikace vybraného fotbalového klubu. Tento projekt byl poté podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50652
Datum: 2022-02-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Marketing management


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
mládková_2022_dp.pdf 4.462Mb PDF Zobrazit/otevřít None
mládková_2022_op.docx 40.86Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
mládková_2022_vp.docx 48.63Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet