Emoční inteligence pedagogů v ústavních zařízeních

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Emoční inteligence pedagogů v ústavních zařízeních

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Emoční inteligence pedagogů v ústavních zařízeních
Autor: Lachout, Aneta
Vedoucí: Lemrová, Soňa
Abstrakt: Bakalářská práce se zaměřuje na pedagogické pracovníky, kteří vykonávají velmi náročnou práci ve specifických školských zařízeních, jakými jsou zařízení ústavní a ochranné výchovy, a významnost emoční inteligence na výkon jejich povolání. Teoretická část se věnuje shrnutí klíčových myšlenek odborné veřejnosti v oblasti emoční inteligence, vymezení základních pojmů a emočních dovedností, které mají na celkovou emoční inteligenci zřejmý vliv a také se podrobněji věnuje faktorům, které mohou emoční inteligenci závažně ovlivňovat. Jde především o vliv pohlaví, věku a úrovně dosaženého vzdělání. Aby teoretická práce byla ucelená, jsou vymezeny i pojmy pedagog v ústavním zařízení a jeho osobnost a vymezení pojmu ústavní a ochranná výchova. Praktická, výzkumná, část navazuje na část teoretickou, a jejím cílem je pomocí kvantitativního výzkumu zjistit úroveň emoční inteligence u soudobých pedagogů pracujících ve specifickém školském zařízení, tedy v zařízeních ústavní výchovy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50682
Datum: 2022-01-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
lachout_2022_dp.pdf 3.303Mb PDF Zobrazit/otevřít None
lachout_2022_op.docx 17.20Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
lachout_2022_vp.doc 58Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet