Self-efficacy u žáků 1. stupně ZŠ

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Self-efficacy u žáků 1. stupně ZŠ

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Self-efficacy u žáků 1. stupně ZŠ
Autor: Zrníková, Sabina
Vedoucí: Gavora, Peter
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá konceptem self-efficacy pro učení se u žáků 1. stupně základní školy. Teoretická část objasňuje teoretická východiska a vymezuje tento pojem. Dále je zaměřena na školní výkonovou motivaci, která je nedílnou součástí této práce a rovněž tak objasňuje její vymezení a teoretická východiska. Cílem praktické části diplomové práce bylo zjistit, jaká je úroveň self-efficacy pro učení se žáků 1. stupně základní školy, za pomoci dílčích cílů. A odhalit vztahy mezi self-efficacy a školní výkonovou motivací žáků. Jedná se o kvantitativně orientovaný výzkum. Výzkumný soubor je tvořen žáky 4. a 5. ročníků. Zvolené metody jsou výzkumný nástroj zjišťující self-efficacy pro učení se matematiky, výzkumný nástroj zjišťující self-efficacy pro učení se českého jazyka a výzkumný nástroj zjišťující školní výkonovou motivaci žáka. Hlavním zjištěním je, že žáci z našeho vzorku mají poměrně vysokou úroveň self-efficacy pro učení se. A vztah mezi self-efficacy a jejich školní výkonovou motivací je převážně pozitivního charakteru.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50725
Datum: 2021-10-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 60155


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
zrníková_2022_dp.pdf 2.341Mb PDF Zobrazit/otevřít None
zrníková_2022_op.pdf 421.8Kb PDF Zobrazit/otevřít None
zrníková_2022_vp.pdf 572.8Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet