Analýza faktorů ovlivňujících chování matek při nákupu dětského oblečení prostřednictvím internetu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza faktorů ovlivňujících chování matek při nákupu dětského oblečení prostřednictvím internetu |
Author: |
Divílková, Tereza
|
Advisor: |
Pilík, Michal
|
Abstract:
|
Cílem bakalářské práce je zanalyzovat nákupní chování matek a faktory, které matky ovlivňují při nákupu dětského oblečení prostřednictvím internetu. Teoretická část se zabývá nakupováním na internetu, jejich výhodami či nevýhodami a také trendy pro rok 2022. Dále se věnuje definování spotřebitelského chování, nákupního chování a také faktorů ovlivňující tato chování. Praktická část je zaměřena na vyhodnocení dotazníkového šetření a na zpracování návrhů a doporučení e-shopům s dětským oblečením. Dotazník byl vytvořen v Google formuláři a rozeslán pomocí Facebooku. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/50752
|
Date:
|
2022-02-11 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Ekonomika a management podniku |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account