Analýza faktorů ovlivňujících chování matek při nákupu dětského oblečení prostřednictvím internetu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza faktorů ovlivňujících chování matek při nákupu dětského oblečení prostřednictvím internetu

Show full item record

No preview available
Title: Analýza faktorů ovlivňujících chování matek při nákupu dětského oblečení prostřednictvím internetu
Author: Divílková, Tereza
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Cílem bakalářské práce je zanalyzovat nákupní chování matek a faktory, které matky ovlivňují při nákupu dětského oblečení prostřednictvím internetu. Teoretická část se zabývá nakupováním na internetu, jejich výhodami či nevýhodami a také trendy pro rok 2022. Dále se věnuje definování spotřebitelského chování, nákupního chování a také faktorů ovlivňující tato chování. Praktická část je zaměřena na vyhodnocení dotazníkového šetření a na zpracování návrhů a doporučení e-shopům s dětským oblečením. Dotazník byl vytvořen v Google formuláři a rozeslán pomocí Facebooku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50752
Date: 2022-02-11
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
divílková_2022_dp.pdf 2.009Mb PDF View/Open None
divílková_2022_op.docx 48.00Kb Unknown View/Open None
divílková_2022_vp.docx 50.41Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account