Analýza faktorů ovlivňujících chování matek při nákupu dětského oblečení prostřednictvím internetu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza faktorů ovlivňujících chování matek při nákupu dětského oblečení prostřednictvím internetu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza faktorů ovlivňujících chování matek při nákupu dětského oblečení prostřednictvím internetu
Autor: Divílková, Tereza
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je zanalyzovat nákupní chování matek a faktory, které matky ovlivňují při nákupu dětského oblečení prostřednictvím internetu. Teoretická část se zabývá nakupováním na internetu, jejich výhodami či nevýhodami a také trendy pro rok 2022. Dále se věnuje definování spotřebitelského chování, nákupního chování a také faktorů ovlivňující tato chování. Praktická část je zaměřena na vyhodnocení dotazníkového šetření a na zpracování návrhů a doporučení e-shopům s dětským oblečením. Dotazník byl vytvořen v Google formuláři a rozeslán pomocí Facebooku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50752
Datum: 2022-02-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
divílková_2022_dp.pdf 2.009Mb PDF Zobrazit/otevřít None
divílková_2022_op.docx 48.00Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
divílková_2022_vp.docx 50.41Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet