Komunikační strategie kočičího útulku Dobré ruce ve Zlíně

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie kočičího útulku Dobré ruce ve Zlíně

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační strategie kočičího útulku Dobré ruce ve Zlíně
Author: Němcová, Petra
Advisor: Káčerková, Eliška
Abstract: Bakalářská práce se věnuje vymezení pojmů jako neziskový sektor, neziskové organizace, marketingová komunikace a propagační aktivity v neziskovém sektoru, zejména zvířecích útulků. Praktická část zkoumá, na základě dotazníku, povědomí lidí o útulcích ve Zlínském kraji, jejich motivaci k darování peněz takovýmto organizacích, názor lidí na propagaci útulků a na základě rozhovorů a analýz také zjišťuje, jak se útulky skutečně propagují. Práce se primárně zaměřuje na kočičí útulek Dobré ruce. Na základě výsledků výzkumu lze vyvodit konkrétní doporučení pro výše zmíněný kočičí útulek a jeho propagaci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50851
Date: 2022-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 62641


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
němcová_2022_dp.pdf 5.193Mb PDF View/Open None
němcová_2022_op.doc 119.5Kb Unknown View/Open None
němcová_2022_vp.pdf 145.1Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account