Identifikace cílových skupin a návrh komunikační strategie značky Bujónka

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Identifikace cílových skupin a návrh komunikační strategie značky Bujónka

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Identifikace cílových skupin a návrh komunikační strategie značky Bujónka
Autor: Otáhalová, Lenka
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá analýzou cílových skupin a návrhem komunikační strategie značky Bujónka, která na českém trhu prodává zdravý bujón z čerstvých surovin. Práce je členěna do tří částí. Teoretická se věnuje základním pojmům, které souvisí s danou problematikou. V praktické části je proveden marketingový výzkum, na základě kterého je posléze určen profil cílové skupiny a připraven návrh marketingové strategie. Součástí práce je také návrh reklamní kampaně.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50894
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 62506


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
otáhalová_2022_dp.pdf 4.793Mb PDF Zobrazit/otevřít None
otáhalová_2022_op.doc 115.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
otáhalová_2022_vp.doc 119.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet