Interakční styl začínajícího učitele

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Interakční styl začínajícího učitele

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Interakční styl začínajícího učitele
Autor: Majzlíková, Natálie
Vedoucí: Gavora, Peter
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá interakčním stylem začínajících učitelů na 1. stupni základní školy. V teoretické části se zaměřuji na vymezení klíčových pojmů, které souvisí s výukovou komunikací a interakci. Cílem výzkumu bylo zjistit, jak začínající učitelé popisují interakční styl a jak interakční styl učitele hodnotí žáci ve čtvrtých a pátých ročnících základních škol. Sběr dat probíhal metodou dotazníku QTI. Výzkumu se zúčastnilo celkem 120 respondentů - 6 začínajících učitelek a 114 žáků. Výsledky ukázaly rozdílné hodnoty mezi žáky a začínajícími učitelkami.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50905
Datum: 2021-10-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 60136


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
majzlíková_2022_dp.pdf 2.797Mb PDF Zobrazit/otevřít None
majzlíková_2022_op.pdf 358.3Kb PDF Zobrazit/otevřít None
majzlíková_2022_vp.pdf 543.9Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet