Komunikační strategie pro vznikající značku modulárního nábytku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie pro vznikající značku modulárního nábytku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie pro vznikající značku modulárního nábytku
Autor: Dubovská, Patrícia
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Úlohou diplomovej práce je navrhnutie komunikačnej stratégie pre vznikajúcu značku modulárneho nábytku. Cieľom práce je na základe teoretických poznatkov analyzovať trh a konkurenciu na trhu nábytku v Českej republike, a na základe výsledkov analýz vytvoriť vhodnú komunikačnú stratégiu. Práca pozostáva z teoretickej, praktickej a projektovej časti. V teoretickej časti sú definované pojmy súvisiace s marketingovou komunikáciou, komunikačným mixom a procesom tvorby komunikačnej stratégie. V praktickej časti je predstavená značka modulove a jej súčasná komunikácia, sú vykonané analýzy prostredia značky a kvalitatívny a kvantitatívny výskum. Východiská z praktickej časti práce sú podkladom pre vypracovania projektovej časti, v ktorej je predstavený návrh komunikačnej stratégie. Diplomová práca bude slúžiť pre potreby značky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51012
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 62521


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
dubovská_2022_dp.pdf 2.647Mb PDF Zobrazit/otevřít None
dubovská_2022_op.pdf 234.3Kb PDF Zobrazit/otevřít None
dubovská_2022_vp.doc 140.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet