A Business Plan for a New Company

DSpace Repository

Language: English čeština 

A Business Plan for a New Company

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dokulil, Jiří
dc.contributor.author Vozák, Vít
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:25Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:25Z
dc.date.issued 2021-11-08
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51021
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je sestavení podnikatelského plánu pro společnost Dodej.mi, která zprostředkovává dopravu specifického zboží mezi svými zákazníky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy spojené s podnikáním např.: podnik, podnikatel, členění podnikatelských subjektů, dále je popsáno, jakou by měl mít podnikatelský plán strukturu. Druhá část práce aplikuje poznatky z teoretické části do praxe na již zmíněný podnikatelský plán. Praktická část je zaměřena na daný podnik a realizaci podnikatelského plánu, je zde provedena mimo jiné analýza trhu a vyhodnocení rizik vypracovaného plánu.
dc.format 64 s. (96 979 znaků)
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject podnikání cs
dc.subject podnikatel cs
dc.subject analýza trhu cs
dc.subject doprava cs
dc.subject podnikatelský plán cs
dc.subject entrepreneurship en
dc.subject entrepreneur en
dc.subject market analysis en
dc.subject delivery en
dc.subject business plan en
dc.title A Business Plan for a New Company
dc.title.alternative A Business Plan for a New Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2022-06-06
dc.description.abstract-translated This Bachelor's Thesis aims to create a business plan for the company Dodej.mi, which mediates the delivery of specific items between its customers. The paper is divided into the theoretical and practical parts. In theoretical are defined basic terms connected with entrepreneurship, for ex.: enterprise, entrepreneur, classification of business entities, and following what structure should the Business plan have. The second part of the paper applies the knowledge from the theoretical part into practice and to the already mentioned Business Plan. The practical part is focused on implementing the proposed business plan, besides others carried out the market analysis and evaluation of risks of the forged plan.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 62751
dc.date.submitted 2022-05-09


Files in this item

Files Size Format View Description
vozák_2022_dp.pdf 1.221Mb PDF View/Open None
vozák_2022_op.doc 62Kb Unknown View/Open None
vozák_2022_vp.doc 93Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account