Distanční výuka z pohledu žáků 2. stupně základních škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Distanční výuka z pohledu žáků 2. stupně základních škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Iva
dc.contributor.author Eliášová, Iveta
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:27Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:27Z
dc.date.issued 2021-12-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51067
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá hodnocením distanční výuky z pohledu žáků 2. stupně základních škol. Práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části je v první kapitole definována a popsána výuka a další základní pojmy, které s ní úzce souvisí. Dále je zde popsána prezenční a distanční výuka. Druhá kapitola se zabývá obecně žákem druhého stupně základní školy. Praktická část zahrnuje výsledky kvantitativního výzkumu. Zvolenou metodou sběru dat je dotazník, který byl distribuování žákům druhého stupně základních škol.
dc.format 72 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Distanční výuka cs
dc.subject žák cs
dc.subject základní škola cs
dc.subject Distance learning en
dc.subject Student en
dc.subject Primary School en
dc.title Distanční výuka z pohledu žáků 2. stupně základních škol
dc.title.alternative Distance Education from the Perspective of Upper Primary School Students
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hrbáčková, Karla
dc.date.accepted 2022-05-16
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the evaluation of distance leasing from the perspective of primary school pupils. The work is dividend into two parts. In the theoretical part, the first charter defines and describes teaching and other basic concepts that are closely related to it. Furthermore, full-time and distance teaching is described here. The second charter deals with a general primary school student. The practical part includes the results of quantitative research. The chosen method of data collection is a questionnaire, which was distributed to primary school students.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 57826
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2022-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
eliášová_2022_dp.pdf 3.654Mb PDF View/Open None
eliášová_2022_op.docx 18.11Kb Unknown View/Open None
eliášová_2022_vp.docx 44.58Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account