Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti |
Author: |
Miličková, Lucie
|
Advisor: |
Bejtkovský, Jiří
|
Abstract:
|
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace vybrané společnosti, kterou představuje obchodní centrum Galerie Vaňkovka sídlící v Brně. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo vytvoření literární rešerše, která je zaměřena na marketingovou komunikaci. Následně byla definována teoretická východiska pro zpracování části praktické. V praktické části bakalářské práce bylo cílem zanalyzovat současný stav marketingové komunikace obchodního centra na základě vybraných analýz a metod, poté zhodnotit tyto výsledky a vytvořit návrhy doporučení, která pomohou obchodnímu centru Galerie Vaňkovka zlepšit nejen marketingovou komunikaci se svými zákazníky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/51122
|
Date:
|
2022-02-11 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Ekonomika a management podniku |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account