Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Autor: Miličková, Lucie
Vedoucí: Bejtkovský, Jiří
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace vybrané společnosti, kterou představuje obchodní centrum Galerie Vaňkovka sídlící v Brně. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo vytvoření literární rešerše, která je zaměřena na marketingovou komunikaci. Následně byla definována teoretická východiska pro zpracování části praktické. V praktické části bakalářské práce bylo cílem zanalyzovat současný stav marketingové komunikace obchodního centra na základě vybraných analýz a metod, poté zhodnotit tyto výsledky a vytvořit návrhy doporučení, která pomohou obchodnímu centru Galerie Vaňkovka zlepšit nejen marketingovou komunikaci se svými zákazníky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51122
Datum: 2022-02-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
miličková_2022_dp.pdf 2.102Mb PDF Zobrazit/otevřít None
miličková_2022_op.pdf 209.0Kb PDF Zobrazit/otevřít None
miličková_2022_vp.docx 42.90Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet