Program Quixel Mixer a jeho praktické využití

DSpace Repository

Language: English čeština 

Program Quixel Mixer a jeho praktické využití

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pokorný, Pavel
dc.contributor.author Čermáková, Denisa
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:30Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:30Z
dc.date.issued 2021-12-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51129
dc.description.abstract Cílem této práce je podrobné seznámení s programem Quixel Mixer s následným popisem jeho vlastností a funkcí a možností použití v nejnovější verzi tohoto programu. Dále také vytvoření 3D modelů s různě členitými povrchy v aplikaci Blender a aplikování vhodných materiálů a textur tak, aby se dosáhlo co největší realističnosti, které jsou následně porovnány v obou programech Blender a Quixel Mixer. Součástí této práce je i tvorba podrobné výukové příručky programu Quixel Mixer v elektronické podobě.
dc.format 78 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject 3D model cs
dc.subject texturování cs
dc.subject materiál cs
dc.subject UV mapa cs
dc.subject Quixel Mixer cs
dc.subject Blender cs
dc.subject 3D model en
dc.subject texture en
dc.subject material en
dc.subject UV mapping en
dc.subject Quixel Mixer en
dc.subject Blender en
dc.title Program Quixel Mixer a jeho praktické využití
dc.title.alternative Quixel Mixer Program and its Use in Practice
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Navrátil, Pavel
dc.date.accepted 2022-06-08
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is a detailed introduction to the Quixel Mixer program, followed by a description of its features and functions and the possibility of using it in the latest version of this program. Furthermore, it also includes the creation of 3D models with differently articulated surfaces in Blender and the application of appropriate materials and textures to achieve the highest amount of realism, which are then compared in both Blender and Quixel Mixer. This work also includes the creation of a detailed tutorial for Quixel Mixer in electronic form.
dc.description.department Ústav informatiky a umělé inteligence
dc.thesis.degree-discipline Softwarové inženýrství cs
dc.thesis.degree-discipline Software Engineering en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.identifier.stag 61114
dc.date.submitted 2022-05-20


Files in this item

Files Size Format View Description
čermáková_2022_dp.zip 196.7Mb application/zip View/Open None
čermáková_2022_op.pdf 105.8Kb PDF View/Open None
čermáková_2022_vp.pdf 143.7Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account