Společné čtení příběhů v mateřské škole a jeho vztah k vývinu narativních schopností dětí

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Společné čtení příběhů v mateřské škole a jeho vztah k vývinu narativních schopností dětí

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Společné čtení příběhů v mateřské škole a jeho vztah k vývinu narativních schopností dětí
Autor: Boráková, Martina
Vedoucí: Petrová, Zuzana
Abstrakt: Bakalářská práce má výzkumný charakter. Cílem této bakalářské práce je seznámit čtenáře s problematikou čtenářské pregramotnosti, konkrétněji s významem společného čtení pro dítě předškolního věku, a popsat jeho vliv na rozvoj narativních schopností dětí v předškolním věku. V empirické části práce byl realizován kvalitativní výzkum dětí předškolního věku, který proběhl v mateřské škole. Ve výzkumném šetření se děti frekventovaně účastnily společného čtení. Výzkum pozoroval vstupní vyprávění předškolních dětí po prvním společném čtení a výstupní vyprávění na konci společného čtení. Výsledky tohoto výzkumu mohou objasnit, jak děti své příběhy tvoří a jaký má společné čtení vliv na rozvoj narativních schopností předškolních dětí ve věku od čtyřech do šesti let.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51158
Datum: 2021-10-12
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
boráková_2022_dp.pdf 1.940Mb PDF Zobrazit/otevřít None
boráková_2022_op.pdf 98.12Kb PDF Zobrazit/otevřít None
boráková_2022_vp.pdf 326.2Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet