Analýza marketingového řízení vybraného minipivovaru

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového řízení vybraného minipivovaru

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Juránková, Jaroslava
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:33Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:33Z
dc.date.issued 2022-02-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51223
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového řízení minipivovaru Kolštejn. Cílem práce je zjistit současný stav marketingového řízení minipivovaru a na základě provedených analýz zjistit nedostatky v marketingovém řízení a doporučit minipivovaru konkrétní kroky, které povedou ke zlepšení aktuálního stavu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první části jsou zpracovány teoretické poznatky a literární rešerše vztahující se k marketingovému řízení firmy. Mezi těmito poznatky jsou marketingová komunikace, analýza PESTLE, Porterova analýza pěti konkurenčních sil a SWOT analýza. Dále také marketingový a komunikační mix. Všechny tyto analýzy jsou následně použity v praktické části, pro zjištění současného stavu marketingové řízení. Na základě těchto analýz jsou navržena konkrétní doporučení, které povedou ke zlepšení marketingového řízení minipivovaru Kolštejn.
dc.format 86 s. (124 106 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject pivovarnictví cs
dc.subject minipivovar cs
dc.subject marketingové řízení cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PESTLE analýza cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject brewery en
dc.subject microbrewery en
dc.subject marketing management en
dc.subject marketing mix en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject PESTLE analysis en
dc.subject marketing communication en
dc.title Analýza marketingového řízení vybraného minipivovaru
dc.title.alternative Analysis of Marketing Management in Selected Microbrewery
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Možný, Michal
dc.date.accepted 2022-06-28
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis focuses on marketing management at the Kolštejn microbrewery. The aim is to analyze the current state of marketing management and on the basis of this review, identify shortcomings and recommend specific improvements. The thesis is split into the theoretical part and the practical part. The first part discusses theoretical facts and literary research related to marketing management. This includes marketing communication, PESTLE analysis, Porter's model of five competing forces, or SWOT analysis. Firthermore, it discusses the marketing mix and communication mix. The practical part elaborates on the background research. On the basis of the review perfomed, recommendations are proposed for the improvement of the marketing management at Kolštejn microbrewery.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Business Economics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 61586
dc.date.submitted 2022-05-19


Files in this item

Files Size Format View Description
juránková_2022_dp.pdf 3.646Mb PDF View/Open None
juránková_2022_op.docx 52.83Kb Unknown View/Open None
juránková_2022_vp.pdf 1.370Mb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account