Využití vůně v marketingové komunikaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití vůně v marketingové komunikaci

Show full item record

No preview available
Title: Využití vůně v marketingové komunikaci
Author: Hnátová, Lenka
Advisor: Šramová, Blandína
Abstract: Práce pojednává o využívání vonného marketingu pro ovlivňování zákazníků při nákupu a loajality ke značce. Úvodní část popisuje psychologii použití vůně v marketingové komunikaci a její působení na emoce člověka. Pohlíží a vnímání vůně na lidský mozek. Zákazníci často očekávají od návštěvy obchodu a nákupu nějaký výjimečný zážitek, který působí na smysly a emoce. Marketingové specialisté mohou vyvolat příjemné emoce u zákazníků, když budou cílit na jejich smysly, například používáním příjemné vůně na prodejně a kvalitního osvětlení a hudby. Na základě poznatku o scent marketingu jsou uváděny příklady efektivního využívání tohoto typu marketingové komunikace v praxi různými firmami.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51318
Date: 2022-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 62181


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
hnátová_2022_dp.pdf 2.430Mb PDF View/Open None
hnátová_2022_op.doc 124Kb Unknown View/Open None
hnátová_2022_vp.doc 112.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account