Využití vůně v marketingové komunikaci

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití vůně v marketingové komunikaci

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití vůně v marketingové komunikaci
Autor: Hnátová, Lenka
Vedoucí: Šramová, Blandína
Abstrakt: Práce pojednává o využívání vonného marketingu pro ovlivňování zákazníků při nákupu a loajality ke značce. Úvodní část popisuje psychologii použití vůně v marketingové komunikaci a její působení na emoce člověka. Pohlíží a vnímání vůně na lidský mozek. Zákazníci často očekávají od návštěvy obchodu a nákupu nějaký výjimečný zážitek, který působí na smysly a emoce. Marketingové specialisté mohou vyvolat příjemné emoce u zákazníků, když budou cílit na jejich smysly, například používáním příjemné vůně na prodejně a kvalitního osvětlení a hudby. Na základě poznatku o scent marketingu jsou uváděny příklady efektivního využívání tohoto typu marketingové komunikace v praxi různými firmami.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51318
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 62181


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hnátová_2022_dp.pdf 2.430Mb PDF Zobrazit/otevřít None
hnátová_2022_op.doc 124Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
hnátová_2022_vp.doc 112.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet