Využití hudby v amerických prezidentských kampaních

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití hudby v amerických prezidentských kampaních

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití hudby v amerických prezidentských kampaních
Autor: Naňák, Lukáš
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Tato diplomová práce zkoumá, jaké zákonitosti platí u využívání hudby v amerických prezidentských kampaních, ať už z pohledu stranických partají, tak i z pohledu jednotlivých prezidentských kandidátů. Práce za pomocí kvantitativního výzkumu zkoumá kampaňové písně dvou největších amerických politických stran použitých mezi lety 2008-2020. Dále práce analyzuje konkrétní písně, s nimiž byli jednotliví kandidáti během volební kampaně nejčastěji spojováni. Práce dochází k závěru, že výběr písní u obou stran se liší v návaznosti na to, na jaké segmenty voličů tyto strany cílí. Z pohledu jednotlivých kandidátů se ukázalo, že kampaňové písně jsou využívány především jako nástroj pro budování vhodného obrazu kandidáta.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51321
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 62534


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
naňák_2022_dp.pdf 4.214Mb PDF Zobrazit/otevřít None
naňák_2022_op.doc 117.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
naňák_2022_vp.doc 112Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet