Resilience u dětí v ústavní péči

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Resilience u dětí v ústavní péči

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Hrbáčková, Karla
dc.contributor.author Lacková, Adriana
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:38Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:38Z
dc.date.issued 2021-12-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51336
dc.description.abstract Diplomová práce v teoretické části vymezuje pojem resilience a související pojmy resilience a její rizika v dětství a adolescenci. Dále se zaměřuje na východiska týkající se psychické odolnosti dětí a je zakončena kapitolou o institucionální péči, která je doplněna aktuálními výzkumy k dané problematice. V praktické části pomocí kvantitativního výzkumu je zvolen CYRM-28 a RSCA dotazník. První dotazník zjišťuje míru resilience u dětí v oblasti individuální, vztahové a kontextuální. Druhý dotazník se zaměřuje na míru uspokojivých vztahů u dětí a mládeže. Cílem diplomové práce je zjistit jaká je míra resilience u dětí v dětských domovech.
dc.format 82 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject resiliece cs
dc.subject psychický vývoj dítěte cs
dc.subject dětský domov cs
dc.subject institucionální péče cs
dc.subject starší školní věk cs
dc.subject adolescence cs
dc.subject Resilience en
dc.subject child psychological development en
dc.subject children's home en
dc.subject institutional care en
dc.subject older school age en
dc.subject adolescence en
dc.title Resilience u dětí v ústavní péči
dc.title.alternative Resilience in Children in an Institutional Care
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Petr Šafránková, Anna
dc.date.accepted 2022-05-16
dc.description.abstract-translated The theoretical part of the thesis defines the concept of resilience and related concepts of resilience and its risks in childhood and adolescence. It then focuses on the background regarding children's psychological resilience and concludes with a chapter on institutional care, which is complemented by current research on the issue. In the practical part, using quantitative research, the CYRM-28 and RSCA questionnaire are chosen. The first questionnaire measures the level of resilience in children in the individual, relational and contextual domains. The second questionnaire focuses on the degree of satisfying relationships in children and youth. The aim of this thesis is to find out what is the level of resilience in children in children's homes.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 60380
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2022-04-22


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
lacková_2022_dp.pdf 3.085Mb PDF Zobrazit/otevřít None
lacková_2022_op.docx 18.09Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
lacková_2022_vp.docx 17.53Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet