Současný stav CRM a marketingové komunikace a jejich optimalizace ve vybrané firmě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Současný stav CRM a marketingové komunikace a jejich optimalizace ve vybrané firmě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Současný stav CRM a marketingové komunikace a jejich optimalizace ve vybrané firmě
Autor: Pospíchal, Lubor
Vedoucí: Mezulánik, Radek
Abstrakt: Diplomová práce pojednává o současném stavu marketingové komunikace a aplikaci nového interního informačního systému ve vybrané firmě, zabývající se převážně dezinfekcí vody vnemocničních a rehabilitačních zařízeních. Jejím cílem bylo zlepšení propagace a organizace vnitřních dat nejen pro úsporu času zaměstnanců, ale především pro zvýšení kvality evidence veškeré činnosti. Cílem teoretické části byla rešerše, která byla zaměřena na oblast marketingové komunikace a také oblast implementace CRM systémů ve firmách. Cílem praktické části bylo analyzovat současný stav marketingové komunikace a implementace CRM systému ve vybrané firmě. Praktická část je složena z analytické a projektové části. V analytické části je charakterizován aktuální stav firmy z hlediska marketingové komunikace a implementace CRM systémů a v projektové části jsou uvedeny některé návrhy řešení pro lepší efektivitu v těchto oblastech.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51451
Datum: 2022-02-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management ve zdravotnictví


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
pospíchal_2022_dp.pdf 3.164Mb PDF Zobrazit/otevřít None
pospíchal_2022_op.pdf 1.267Mb PDF Zobrazit/otevřít None
pospíchal_2022_vp.docx 47.29Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet